Exabytes Cloud Hosting

snow effect

Wednesday 21 September 2011

16.09.2011 bermula..

Assalamualaikum..

Alhamdulillah..sume nya dah selesai.. start 16.09.2011 hari sabtu jam lebih kurang 10mlm aku dah bertukar status dah..lambat skit update sebabnya terlebih sibuk sikit.. banyak periuk beso, kuali beso, sudip beso sume nak kena basuh..sume benda nye beso beso tapi majlisnya kecik je..ngee

jangan ditanya tarikh langsung nye bila sebab nye aku ngan en laling belum putuskan lagi..ikutkan orang orang tua memang ler tak nak lama lama sebab nye banyak dugaan nye..iyer dop? iyer lah kan? darah manis lah katakan..ngeee
ketika nak start berjalan kuar tu hanya Allah je yang tau betapa kecut nya hati jantung pedal aku sume..panas sejuk panas sejuk je tangan sampai ke kaki bawah..sume mata tengok ke aku *perasan* dengan bajet control control ayu gitu aku berjalan kuar.. bakal mak mentua pun datang nak sarungkan cincin.. waahhhhh..leganya aku rasa masa tu.. ngeee


dengan adik adiknya.. sweet sweey manis gitu.. ngee

Alhamdulillah..time kasih pada semua yang hadir.. start dari orang dapur hingga tamu tamu malam tu.. dan sahabat sahabat ella ngan wani.. dan kepada yang mendoakan kami.. kehadiran anda anda semua memang memberikan aku merasa kebahagian idop..sob..sob..*terharu*


thank you for reading

1 comment:

orang bergosip