Exabytes Cloud Hosting

snow effect

Sunday 10 July 2011

mencari rejeki di Hazlan Bistro

Assalamualaikum...

selera kami kali ni di hazlan futsal bistro berdekatan dengan rumah aku ni je.. perjalanan dalam 7-10min setengah je lebih kurang..kalu merempit tak payah pakai helmet pun takpe.. tapi untuk kes berjaga jaga adalah lebih baik pakai..ngeee..


yang ni selera aku nama nya ciken dengan thai sos.. sedapppp.. ianya macam ciken chop jugak just sos thai tu je lain nya... sesiapa yang suka pedas boleh lah try..meriah weii dalam pinggan tu..ada roti, fries 2-3ketul,ada redbean, ada coslow sume.. memang rejeki btol perut aku petang ni..


selera en laling dengan lamb grilled dengan black pepper sos..sedap jugak..tapi sos nya sikit sangat..huhu deco deco nya sama je ngan aku punya...

dengan makanan makanan ni sume macamana aku nak diet?? huh en laling sila jawab...dah berbulan bulan jog *1x seminggu jeee* tapi 10minit dah sempuk!??
memang lah mulut aku nak diet tapi en laling ni order lamb pulak.. aku ni pantang dengan daging..so terpaksa order lain..niat dihati nak cedok je dari pinggannya..

ada orang cakap makan jer lah selagi boleh makan nanti dah sakit dah tak boleh makan.. *yerp aku memang pakai istilah ni* ngeeee...

tq en laling.... <3

berminat dengan toyota vios?? toyota akan buat roadshow nanti..klik sini untuk keterangan lanjut

thank you 4 reading

1 comment:

orang bergosip