Exabytes Cloud Hosting

snow effect

Saturday 9 July 2011

mencari rejeki

Assalamualaikum...

ngeee.. entry kali ke2 untuk malam ni..

hari ni dapur rumah aku tak berasap..bukan takde beras ek tapi emak ngan ayah aku ke kenduri kawen..so si emak pun malas lah nak masak..

en laling pun dengan baik hatinya mengajak aku keluar makan.. cadangnya nak makan kat fasya jalan kamaruddin..tapi ondeway nak ke sana tu ternampak kedai baru...adeq sue ikan bakar..terus je singgah...dan ternampak hairuddin omar sipemain bola sepak terengganu tuu.. rupa rupanya adeq sue ikan bakar ni kedai nya..baru je buka 3hari lepas..

kedai ni takde masakan panas yerrr..cuma ada ikan dan sefud sefud lain untuk dibakar sebagai menu utama..laksa penang dan nasi lemak tu menu tambahan..sesimple itu je menunya tapi ramai jugak customer..


selera malam ni nasi puteh dengan shell bako..sedap jugek... nasinya wangi daun pisang je baunya...memang sedappp..aku ambik tak sampai 10keping je shell tu sebab aku sorang makannya..*shell org panggil keping ke ek?* ambik sikit tu sebabnya nak order sayur tapi takde masakan panas pulak..dah rejeki banyak tu..bersyukur jer lah..:D

selera en laling dengan laksa penang... best jugak..dengan makanan ni sume harganya murah je.. tapi segan nak cakap sebab murah sangat... hakhak tapi ni bukan cobaan tapi betul betul betul punya.. kalu tak percaya sila try sendiri tapi kalu mahal jangan claim dengan aku..
kat bangsal tu disediakan 3jenis air.. free je katanya akak tu.. haha lupa lak jenis air tu tapi salah satunya air asam boi..kedai mana yang nak bagi air free selain air kosong kan kan kan.. weeee..
lain kali boleh lah datang lagi... :D

thank you 4 reading..

5 comments:

  1. lain kali kita g lagi neh... nok try laksa penang pulok.. ;)

    ReplyDelete
  2. insyaAllah...sayam kamoo..;)

    ReplyDelete
  3. Saya makan harganya RM80

    ReplyDelete
  4. Saya makan, sotong goreng tepung, udang goreng, ikan bakar bodo, 1 telur goreng, 3 air carrot susu dan 1 air epal. Harganya RM80.

    ReplyDelete

orang bergosip