Exabytes Cloud Hosting

snow effect

Friday 7 October 2011

selamat ulang tahun sayang....

assalamualaikum..

sempena 04.10 tahun ni takde apa apa yang spesel.. besday en laling tahun ni takde hadiah..awal awal lagi dah pesan tak payah adiah adiah tu sume..cukup lah wish dan doa..dan puding raja.......alahai sorry ek en laling sebab ai terlupa nak cari bahan bahan nye..

disebabkan en laling taknak adiah..so aku nak belanja dia makan je lah..sekurang nya ada juga jasa aku sempena besday nya tahun ni..ngeee..



mee bandung vs air coklat panas untuk selera en laling.. aku tengah diet masa ni so takde selera untuk aku..ngeee..kita orang makan kat kedai Local ni..

kedai ni kira nya ok lah jugak..tapi yang tak berapa ok nya bila nak order yang ni takde... nak order yang tu pun takde.. banyak yang takde pulak..boleh buat pelanggan yang kurang sabar macam aku ni terbantut selera..tapi dah lewat dah masa ni..so order je apa apa yang ada..nasib baik rasa nya mee bandung ni best jugak..ngeeee

nanti lain kali boleh try steamboat pulak...macam menarik je..oh yerrr..kedai ni kat Jalan Kamaruddin, KT ni je..nanti boleh lah pergi sama sama ek.. ;)

thank you for reading

3 comments:

orang bergosip