Exabytes Cloud Hosting

snow effect

Sunday 30 October 2011

dah jatuh..bertimpa timpa

assalamualaikum..

penyu nangis lagi.. dah takde rejeki untuk tahun ni..penyokong terengganu pulang dengan kekecewaan selepas dibelasah 2-1 oleh pihak lawan, nogori sombilan.. T_T

dan betapa sayang apabila kekalahan penyu itu adalah disebabkan oleh orang jati terengganu sendiri..iaitu HAI-O atau hairudin omar, kite nak boikot kedai makan adeq sue tu..dah taknak pergi dah kedai dia.. T_T

ada orang cakap cakap belakang yang penjaga gol terengganu tu telah dirasuah.. sshhhhhh...tapi aku tak tau sejauh mana benarnya cite ni.. harap harap tak betullah cite ni ek..

ada jugak budak nogori kena belasah di budak budak terengganu lepas game.. kes nya sebab budak nogori tu bakar bendera nya terengganu..kalu aku pun naik hangin.. menang tu menang jer lah..yang ko ko sume tak puas hati tu apa kes??sampai ko nak bakar aku punya bendera?? memang patut ko kena belasah pun..kasi pengajaran sikit.. lain kali nak buat apa apa tu pikirr dulu..marah ni marah..nasib baik aku takde kat tempat kejadian..*saje je nak cakap beso...*

tu cite nye yang jatuh..cite yang bertimpa ni pulak yang pasal temuduga saringan ke2 en laling..alahai..bila dah termaktub takde rejeki maka takde lah..tapi takpe lah tu bermakna Allah buka kan pintu pintu rejeki kat sebelah lain pulak..mungkin ianya lebih baik lagi daripada itu..insyaAllah

tapi.....part yang paling best nya bila aku dapat ni...
2helai yuuuu... T_T bagi pengguna tudung bawal tegar macam aku kompem tahu makna disebalik gambar ikan tuu.. time kasih en laling..
ai saaaaaaayang yu ketat ketat tau.. T_T

thank you for reading

3 comments:

orang bergosip