Exabytes Cloud Hosting

snow effect

Monday 17 October 2011

hapdet dengan cepat

Assalamualaikum..

haaaa...dah lama tak update kan kan kan.... maklum lah terrrrsibuk sikit sejak akhir akhir ni.. ciss mengalahkan PM je sibuk aku ni..haa..tipu jeee.....aku terrrrmalas je sebenarnya nak hapdet..ngeee

kebelakangan ni aku duk sibuk design kad kawen la..haaa..no no no..jangan terkezut ek..memang aku design sendiri jekk..jimat bajet..lol..takde lah sejak sejak kebelakangan ni aku dah mula dah guna khidmat en google untuk proses persiapan my big day..kalau lah boleh kan..semua benda aku nak buat sendiri..kalau lah aku pandai menjahit..kalau lagi..lol..sepasti pasti nya aku nak jahit sendiri baju aku untuk majlis akad nikah nanti.. baru lah puas hati kan kan kan.. takde orang nak cakap..'tak boleh nak jahit macam ni...' tak cantik kalau buat macam tu...' opss ni bukan makna nya aku tak boleh terima pendapat orang lain..aku just nak yang the best, nak yang terbaik untuk majlis aku nanti..ngee
orang cakap.. kawin kan sekali je..jadi apa salah nya kalau berlagak diva sikit kan kan kan... *pangggg kena tampar sekali*

ok lah...nak sambung balik cari idea untuk design kad..ngee..nite ;)
thank you for reading

No comments:

Post a Comment

orang bergosip