Exabytes Cloud Hosting

snow effect

Friday 17 June 2011

tambah koleksi shawl

Assalamualaikum..
 
haaa.. dah terbeli lagi 2helai shawl.. *terbeli ke?*huh!

kenapa sy suka pakai shawl?? *mcm ayat nak buat karangan je..*huhu... tak dinafikan aku kadang terikut ikut jugak dengan trend skg ni.. ala ala hana tajima lah, yuna lah..tapi aku tak lah berkeyakinan tinggi sgt sgt untuk cuba mcm mcm gaya diorg yang stylo myloo tuu..

skg ni aku tengok jualan shawl ni makin menjadi jadi.. ada yang jarang, ada yang tebal..kalu boleh aku cuba elak terbeli *terrrr lagi* yang jenis jarang tu sbb bimbang ternampak tengkok ke apa..tp tp tp kalu yang jenis korang pakai inner neck tu ok jer kot..erm


lagi pulak shawl ni murah je.. boleh dapatkan dengan harga 10hinggit.. tu pun dah cukup lawa dah bagi aku..huhu

mcm mcm gaya kalu dengan shawl ni..

 nice & simple.. pic dari uncle google

 ada berani nak pakai mcm ni? tp cantik.. pic dari uncle google

 si cantik manis.. pakai mcmana pun tetap cantik.. pic dari uncle google

 pic dari uncle google jugek..

diorg diorg ni bukannya nak pakai shawl yang rege 10hinggit mcm aku ni.. dah namanya artis..heee..

kita ikut je cara retis retis ni ikat ke lilit ke shawl tu..harga murah takpe janji kekal cantik..hohoho *gedik*

thanks 4 reading..

No comments:

Post a Comment

orang bergosip