Exabytes Cloud Hosting

snow effect

Thursday 18 August 2011

entry berhabuk : berbuka puasa bersama geng AG

Assalamualaikum..

ngeee... aku buang tebiat nak post entry yang dah berhabuk bersawang sume ni.. tapi ikut suka hati lah kan? dah nya blog aku.. ngeeee *sombong ko ek..pingg!!!! lempang skali*

harinya tu..dah lupa berapa haribulannya kejadian ni ada buka event dalam fb berbuka pose dengan geng AG kat taman syahbandar..macam biasa lah jugak aku tengok asyik muka muka lama ni je yang ada.. aku tak faham kenapa ahli ahli lain takut sangat nak join event.. kalu tak buat event asyik tanya pulak bila nak buat event..

ermm tak yah nak sibuk duk pikir pasal orang lain.. yang penting majlis tu meriah and enjoy ngan geng geng sempoi yang sekepala ni..ngeeee..

taman syahbandar ni antara port port yang jadi tumpuan untuk berbuka puasa sebab tempatnya cantik dan dekat ngan bazar.. kat belakang nungggggg ada ada canopy banyak banyak tu lah bazar.. dekat je.. jadi senang lah kalu rasa terlewat tu beli je kat situ.. dan duduk je makan kat sini.. rumputnya tu tak kotor pun..

aku dan en laling punya selera petang ni nasi kerabu ala thai yang dibeli kat pasir panjang.. pic takde sebab ada dengan en laling dalam hp.. punya lah panjang nya beratur..

tembikai atau timun cina tu pulak selera si alep..ngeee untuk basuh mulut kot..ada lan, ery (tukang ambik gambo) apex, dya, kak na, yo..


aku suka kawan ngan diorg diorg sume sebab diorg coooooooool je... ekekeke


harap persahabatan ni kekal lah sapa bila bila..insyaAllah

thank you for reading

2 comments:

orang bergosip