Exabytes Cloud Hosting

snow effect

Tuesday 16 August 2011

sekarang aku rasa serba tak kena je

Assalamualaikum..

pernah tak korang korang koranggggggg sume rasa kan ada hari korang tu serba tak kena?

takpe pernah??? ntah korang ni manusia ke apa..huhu..sory gurau jek

pernah?? haaa.. masa ni lah korang akan rasa serabut.. pandang kiri serabut, pandang kanan tension..

arrghhhh... macam tu lah rupa aku sekarang ni kadang tu dah tak macam rupa manusia dah... dengan masalah tenet prob kat umah.. sejak orang TM bekki hari tu baru sekali dapat online..tu pun sekejap je..

masalah lagi dengan hp si vivas SE ni.. baru je kuar ward dah berpenyakit balik.. menghabiskan masa, waktu, tenaga, duit sume nak kena ulang aling ke kedai tu.. sama ada aku yang tak pandai guna hp *ada ke gitu??* atau hp ni memang prob atau kedai tu yang prob sebab jual hp yang tak berkualiti??
mula mula suruh buat sim card baru kunun nya sim card yang prob..tapi dah tukar pun still prob..bateri cepat habis.. asal bangun pagi je mati, asal bangun pagi je padam terus.. asal padam je time aku bangun tdo lah tu..weeeeeee
lepas tukar sim card terpaksa masuk ward.. asalnya janji 2minggu siap, sorang lagi cina cakap 3minggu siap...hambik ko hampir kat sebulan baru siap tu pun lepas 2-3 g follow up dengan cina tuh..hampeh!! tak nak aku berurusan ngan kedai tu lagi lepas ni.. menci menci menci *sory lah emo sikit*

kecian en laling terpaksa ikat perut sebab nak kumpul duit *ye ye je.....*

setakat ni jer lah dulu... aku kena pergi terapi jiwa kejap untuk rasa lebih tenang..

thank you for reading..

No comments:

Post a Comment

orang bergosip