Exabytes Cloud Hosting

snow effect

Friday 4 November 2011

kebahagian hari ini dengan dot dot dot

Assalamualaikum..

wah wah wahhh.. bahagia je rasa hari ni.. nak tau kenapa? ishhh malu pulak nak cakap.. bukannya apa..tiba tiba je dapat 2hadiah.. walaupun kecik tapi tetap bermakna..

aku suka sangat kalau ada orang bagi hadiah..hahaha..aku tak kisah hadiah yang macam mana..murah ke mahal ke.. dah orang nak bagi tak kan nak demand demand pulak kannn...macam yang aku dapat hari ni..sila menjamu mata dan sila jangan jeles..ngeeee

hadiah yang pertama..cenderamata from korea.. wah wah wahhh.. tau tak apa kebende nye tu?? haa tu namanya fridge magnet..ngee..

nipis mcm kertas 250gram je.. pemberian dari seorang sahabat tempat kerja yang pergi bercuti cuti makan angin kat sana.. best kan? ntah bila rejeki aku pulak nak sampai sana.. =.='

hadiah kedua shawl..pemberian seorang sahabat di zaman muda muda dulu.. zaman sekolah menengah.. tapi sayang nya tak sempat jumpa dia..dia just kirim dengan kawan..

tapi apa pun aku tetap happy..korang memang the best la.. kawan yang baik hati dan comey.. *bodek ni sebab lain kali sila lah bagi lagi ek..haha*

oklah hingus dah meleleh ni sebab terharu..sob sob sobb... terima kasih sahabat sahabat..pemberian mu amat amat amat aku hargai.. T_T.. dah tak boleh nak menaip..air mata dah bergenang..sambung lagi dilain hari ek..ngeee

thank you for reading.. gud nite ;)

2 comments:

orang bergosip