Exabytes Cloud Hosting

snow effect

Wednesday 2 November 2011

persiapan awal

Tadaaa.... Assalamualaikum.. dan selamat pagi

entry kali ke 2 tapi berlainan tarikh.. bijak tak? bijak tak? sila kata bijak..ngee.. macam terlebih rajin pulak malam ni..owh..whateverrrrr....

sekarang ni mode Raya Haji dah.. tapi sekarang ni bukan nak bercerita pasal persiapan raya haji tapi tapi tapi tentang persiapan ........................................................................................................................................................................................................................ untuk big big big day aku nanti..


tengok tengok.... betapa suka nya aku untuk raikan hari bahagia nanti..awal awal lagi aku dah siap kan ermm nota? bukan kot.. buku scrap? yer kot.. buku scrap..ngeee.. lebih kepada check list je sebenarnya.. tujuan nya supaya nanti untuk apa apa perkara yang berkaitan dengan persiapan aku just catit jer dulu..bukan nya apa..aku ni jenis pelupa, cuai..setakat pikir dalam kepala je kompem esok nya dah tak ingat.. jadi bila ada buku ni senang sikit.. di mana jua aku berada akan sentiasa ada bersama buku ni..buku ni kecik je supaya senang untuk sumbat dalam bag..hohohooo..bijak tak? bijak kan..kan..kan....

abaikan design aku yang tak berapa berseni ni ek.. design ke, corak ke, jenis kertas ke semua tu tak penting, yang penting hati mau ikhlas.. *takde kaitan langsung*
 *
*
owh..dah hujan...masa untuk tidur ni..best best...

sambung episod lain pulak nanti yer... nite.....

thank you for reading

1 comment:

orang bergosip